SISLEY
1968-ban, az első farmer kollekció bemutatásakor jött létre Párizsban.
Tulajdonképpen a farmer és a pamut márkájaként fogant, és 1974-ben a Benetton csoport, felismerve a benne rejlő lehetőségeket, megszerezte a kizárólagos kereskedelmi felhasználási jogokat.
A 80-as években a márka és a Sisley kollekciók mögött álló eredeti, uniszex dizájn a modern divatirányzatok útját egyengette, szerves szerepet játszva a kortárs életmódban.
A márka kulturális jelentősége Olaszországban volt a legnyilvánvalóbb a „paninari” mozgalom mellett, az új helyek és kultúrák megtestesítőjeként, amely megközelítés megalapozta a márka kommunikációs stratégiáját ezekben az években, mint például a Sisley Travel Diaries.
1996 úttörő év volt a Sisley történetében: a logót megváltoztatták, eltávolodva a klasszikus arany és gránátvörös színtől, amely a márkát a térképre helyezte, és egy elegánsabb és kifinomultabb logó felé mozdult el, fekete alapon fehér szöveggel.
Ma a Sisley egy személyiségben bővelkedő márka: szexi, szokatlan és egy olyan kortárs ihletésű esztétikával, amely szabad szemmel is feltűnő. Kollekciói tükrözik a márka értékeit, mivel mindig előremutatóak, csábítóak, és figyelmet fordítanak a részletekre, a stílusra és a minőségre.
A megújulást jelentő 2021-től kezdődően a Sisley egy egyre városiasabb, lázadóbb és modernebb stílust támogatott, amelyet a csábítás, a modernitás és a vagányság csábító keverékéből felépített kommunikáció és termékek támogatnak.